Tuesday, June 10, 2008


4 comments:

Lin Chin Ching said...

hello,我係你小學既同學,記得個時我地好fd , 好耐冇見,估唔到你同我一樣都喜歡畫畫,你d作品好正,之前一直想搵你,希望有機會我地約出來,大家交流下,my msn: lincc101@hotmail.com

Ellis Liu said...

正? 你望下7傑個d....
真係蚊比同牛比....
p.s. 己經add左你

AndyChan said...

hello,我係你Y2既同學,記得個時我地唔係好fd , 好耐冇見,估唔到你同我一樣都喜歡畫畫,你d作品好正,之前一直唔想搵你,希望有機會我地約出來,大家交流下,my msn: ino_ran0128@hotmail.com

hhahahahahahahhhaaahahahahaahahhhaahahahaah

Ellis Liu said...

正?你望下你個d.....
真係蚊比同牛比.......
p.s. andy兄,你好無聊呀


hohohohohohohohohohoho